TURKIET 2010 & nya tag inför skolstarten

Nu är jag hemma i Sverige igen och jag har haft en hel helg här hemma fylld med kärlek, vänner, skratt, fotboll och mys. Det är så härligt när man kommer hem från en resa, man har så mycket positiv energi och varje gång man kollar på bilderna så minns man tillbaka men njuter av att man är hemma igen.
Borta bra med hemma bäst, eller hur brukar man säga?
 
Resan var helt underbar på många sätt, men det var lite jobbigt vissa tider. Bland annat så lyckades jag bli sjuk, jätte bra! eller ja jag blev matförgiftad. Tack vare det så är jag inte så taggad på att åka dit igen haha.
Men vi hade ett jätte fint hotel, en privat strand, fint väder, s                 hopping och vi lyckades skapa massor av nya minnen. Det var verkligen en vecka att minnas.

nu börjar jag tagga om till skol tider, trots att det är lite mindre än två veckor kvar. Ska köpa in massa nya saker som kommer att behövas under terminen. Jag har börjat spåna lite på mitt projekt arbete, börjat prata med lite människor runt om och spåna lite idéer. Jag känner mig faktiskt rätt så taggad på att börja mitt sista år på gymnasiet trots att framtiden ibland skrämmer mig. Vad händer efter gymnasiet? Då är inte skolan obligatorisk länge. ( Det är den iför sig inte nu heller, men jag tyckte att det var självklart att jag skulle gå det).
Hur blir det med vänner? vilka vänner flyttar vem stannar kvar? massor av frågor.
Men en sak i taget, nu ska jag fixa mina betyg så jag går ut med de betyg jag vill ha, jag ska skratta, ha roligt, kämpa och minnas mitt sista år på gymnasiet som det bästa.

Här kommer bilder från semestern











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0