Sista dagen i Norge, attans!

Idag är det sista dagen i Norge och jag vet inte riktgit om jag är beredd på att åka hem. Det är sjukt härligt här, vi sover länge, äter, shoppar, skrattar, tar ut vår ilska och har skiit roligt.
Igår bestämde vi oss för att vi skulle fortsätta leva våra liv så när vi kommer hem, men det är finns en del som sätter käpparna i hjulet för det attans. men jag ska göra mitt bästa.
Som sagt idag är vår sista dag, så vi ska typ gå och handla lite mat, städa lite, och njuta av allt.
tänkte lägga upp lite bilder när vi kommer hem också, ska försöka göra en fotobok!

Vågar inte ens tänka på att skolan snart börjar så jag utvecklar inte det.
På Söndag blir det korpen tror jag iaf, och så ska jag träffa min älskling, I LIKE!

Nej nu ska jag försöka ta tag i sandberg så vi kan gå ner till kiwi och handla lite.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0