sjukis

Kankse får jag skylla mig själv.. Ligger hemma idag och mår inte super bra. Det har varit en vecka då de har hänt väldigt mycket, och jag har helt enkelt inte lyssnat på vad kroppen vill. Jag har mått lite upp och ner de senaste dagarna så idag kände jag att de var läge att stanna hemma för att bli riktigt friskt.
Min dag består väl inte av så mycket egentligen, det blir att vila, dricka te och lyssna på mina underbaringar (Lasse & Melissa).

Åh vad det värmer när man får ett sött sms från en fin vän, allt känns liksom så bättre då.
Tänkte försöka att plugga lite sen, än så länge så har vi inte något till denna veckan, men nästa vecka har vi engelsk prov som jag måste ta tag i och plugga redan nu.
Blir nog en och annan film också förhoppningsvis.

Det glädjer mig också att min söta pojkvän snart ska jobba lite.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0