En bra början är när en vän hjälper en.

När mycket händer runt omkring en och man sakta men säkert inser att man borde ta tag i det och ta nya tag är det skönt att ha någon som berättar för en hur man ska tänka och framför allt hur man ska tycka. När man inte riktigt känner sig själv så har man jätte svårt för att känna andra.
Så nu är det ett nytt år och i med att jag har som mål i år att det ska 2010 ska bli riktigt roligt, så ska jag börja om. Hur vill jag uppleva min ungdom? Vad vill jag göra för mina pengar? och vilka resor vill jag göra och med vem? Hur vill jag bli behandlad och vad ska jag acceptera? Vilka betyg vill jag ha och varför? Det är mängder av frågor som jag besvaras och det görs sakta men säkert.
Att försöka bygga upp sin självkänsla och sitt självförtroende är en bra början!


Kommentarer
Postat av: Jelena

finns här! <3

2010-01-13 @ 17:02:42
Postat av: Maria

Kommer alltid stötta dig, ge dig råd och försöka få dig att se hur värdefull du är. Gör aldrig något för att medvetet såra dig, jag lovar dig att allt jag gör och säger gör jag för att jag älskar och bryr mig om dig. <3

2010-01-14 @ 13:55:29
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0