Tisdagen den pluggiga dagen.

Det är tisdag och jag sitter på cafeét och pluggar. gårdagen var rätt bra faktiskt. Skolan var rolig eller ja helt okej, och träningen på kvällen blev riktigt bra tycker jag trots att det finns en del i laget som inte riktigt är så mogna än tråkigt. Sen efter träningen åkte sandberg med mig hem, så åt vi lite, snackade om allt och såg paradise hotel, nej jag tänkte egentligen inte diskutera det här med HUR KUNDE STEFAN ÅKA UT? hmm.. Sorgligt nog är det redan semifinal, hoppas det kommer en ny säsong snart haha. Ett beroende kanske? 

Nu imorse åkte jag med sandberg, och som sagt nu sitter jag här och pluggar. Har pluggat på min svenska som jag snart ska ha förhör på. Rätt tråkigt svenskans historia haha. Sen har jag läst ett kapitel i min tysk bok, skrivit i träningsdagboken och mejlat lite lärare, flitigt Josefine. 

Nu är snart min bakade potatis klar, 
Puss 

 
Tycker att jag är så brun på denna bilden,
därför lägger jag in den igen. För idag längtar
jag verkligen till sommaren.

Kommentarer
Postat av: ksj

vem gör inte det..

2010-01-26 @ 18:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0