Turkiet

Sitter i skolan nu och pratar med 3 underbaringar 2 som håller på med mina fek arbeten och en som jag precis har varit och ätit med. Samtidigt sitter jag och kollar på resan som jag, alex, robin och louise ska på.
måste bara berätta, igår var jag med Sandberg och vi hade roligt som vanligt, du är underbar!
Sen kom robin och alex och jag började med att jag blev lite besviken för att vi hade bestämmt att vi inte skulle ses. Sen på kvällen bad alex louise att kolla i hans jacka och så hittade hon ett papper där det stod att de hade bokat en resa till oss.

Så ALEX & ROBIN HAR BOKAT EN RESA, SÅ TURKIET HERE WE COME!

JAG ÄLSKAR DIG ROBIN ni är sååå bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0