Vilken bra dag, ska sova med glädje.

Sitter vid mitt matbord och täker över dagen, den har varit väldigt bra.

Det började med att jag fick stiga upp ganska tidigt för att dra mig till jobb. Fick en peppande sms av en bra vän om att han också jobbade idag och med pepp tillsammans så kom jag ganka så positiv till jobb.
Det var rätt så mycket att förbredda men tiden gick fort. Mamma och pappa kom inom job och åt med mig mysigt.
Efter som att tiden gick fort så var det snart dags för mig att dra mig iväg till Entré för att möta upp fina sandberg. Vi gick där ett tag, hittade lite presenter och så köpte jag en fin fin klocka till mig själv. Väldigt nöjd. men efter att ha lagt i från mig den ett tag nu ikväll inser jag att batteriet har tagit slut, typiskt.

Jag och Sandberg åkte hem till mig och var väldigt onyttiga. men vi var mentalt nyttiga pratade av oss skrattade och löste våra problem, eller så gott det gick. Vi läste lite i min älskade Vecko revyn som kom iddag lycka. och så bokade vi resan till Norge som ska bli så sjukt rolig jag längtar så fruktansvärt mycket. Fan det är ju nästan så att jag vill börja packa nu.
men det har jag inte tid med för imorgon blir det jobb igen.
Och nu blir det braboken och Vecko revyn och john blund.

Sen har jag ju pratat med min underbara kompis Carolina, alltid lika roligt. Blir det en resa kanske. Och lagt in bilderna från nyår!  
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0