Vilken underbar helg.

Jag har haft världens roligaste helg.
Den började i fredags då jag var hemma hos Maria och firade hennes 20års dag. Det blev lekar, god mat och en massa underhållning och lite drinkar.. kanske lite för många för en del. Det var väldigt väldigt roligt. Tack Maria<3
Sen vid nio kom Robin och hämtade mig och så åkte vi vidare för att hämta Jelena och sedan för att överraska Johanna. Som fyllde 18 år.
Johanna blev nog väldigt överraksad och roligt hade vi. En kväll att minnas.

Idag där på alltså igår, började med att jag och mamma åkte ut till kusinen och firade hennes lille son som fyllde 1år, Kul att träffa alla.
Sen på kvällen kom Johanna till mig så började vi fixa med Sofies present och oss själva för på kvällen blev det cocktail party hos Sofie som blev 18 år i December.
Det var riktigt roligt, trevligt folk bra musik. TackSofie <3

bilder kommer snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0