Fredagen den 9 Juli

Jag har lycktas att bli matförgiftad i natt. När jag kom hem från lilla trog så kände jag mig jätte konstig. Hade inte kännt så på hela kvällen o så ja.. behöver inte skriva mer om det..
Men nu känns det iaf mycket bättre har vilat hela dagen och kunnat äta som vanligt.

Min älskade vovve har fått två anfall idag, tycker så synd om honom. Han är helt matt i hela kroppen nu, stackare! Nu ska jag och mamma snart iväg och har jag tur så kan vi skriva in mig på körskolan redan idag! wiie.

Kollade lite på resor idag också och jag är sjukt sugen på att åka i två veckor. Bara komma i från lite! skönt. Om mindre än en månad är det storsjöyran som gäller och jag är sjukt taggad till melissa och lasse. Imorgon är jag ledig och jag är sjukt taggad inför stranden med Emelie & syrran.

På kvällen blir det mys med min pojke, får se vad vi hittar på! Älskar dig


Min lille vovve, så såg liten var han när vi fick honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0