Höst och vinter planer

Halvligger i soffan och kollar på en film med mamma & Pappa som åker till Grekland imorgon i två veckor! lyx.
Jag har jobbat hela dagen idag så har egentligen inte så mycket att skriva om dagen.
tankarna idag har väl gått till min och Robins resa till östersund, måste börja packa. Vet inte riktigt vad jag ska ha med mig då vädret ändrar sig från dag till dag. Jag hittar säkert någonting, som vanligt kommer jag vä ha med mig för mycket kläder..

Imorgon är det måndag och jag tänke följa med mamma till hennes kompis, sen åker de och maria kommer hit. Det blir en tjejkväll och packning för på Tisdag åker jag och sandberg till Louise för att förhoppningsvis boka en resa. Sen på onsdagen beger vi oss till festivalen och jag ska få se melissa & lasse. Jag känner mig taggad.

Denna sommaren är helt underbar och jag älskar varje dag trots att det har innebruit jobb eller tråkigheter. Detta är en bra sommar och jag hoppas verkligen att resten av året kommer bli underbart.

Jag har lite planer som jag vill ha uppfyllt till nyår;

* Spara pengar till min resa till nyår

* Köpa ett gymkort och börja träna med syrran & crillis

* Få de betyg som jag ska kämpa mig till

* Göra ett högskole prov

* Skratta bort den tråkiga hösten

* Längta efter vår studentresa

* Åka till Åre

* Börja med mitt körkort

* Vara ute och dansa i den unga natten

* Ta lika mycket foton som på sommaren

* Se Melissa Horn & låta henne rädda min gråa del av hösten
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0