WESTLIFE, kommer du ihåg Malin?

Är det inte underbart när man hör en låt som får en att minnas tillbaka i tiden.. När man får den känslan av att livet är så härligt och hela livet från den tiden spelas upp och det känns som att man hoppar på moln?
Den upplevelsen fick jag precis när maria innan hon åkte satte igång Westlife.
kan ni tänka er WESTLIFE?!
Det var den gruppen som var mitt allt inom musiken när jag var ett par år yngre, allt jämfördes med Westlife.
Minns till och med när jag, min syster och kusin malin lyssnade som idioter på dem.
Jag tror till och med att det är hon som har fått mig att lyssna på de. Efter som att en tid när jag var liten skulle jag göra ALLT som min kusin gjorde och allt hon gjorde skulle jag också göra, jag älskade den tiden trots att min kusin vid några tillfällen var helt galen på mig för att jag gjorde allt som henne! haha.

men WESTLIFE!! åh vad jag ska lägga in de direkt på min ipod och de ska köras stora delar av resan till Östersund!! WESTLIFE..

Jag har haft en underbar dag idag, först var jag i stan med mamma och hade lite kvalitets tid med henne innan de gav sig av, sen träffade jag Mette och daniel i stan och skrattade oss bort en dag på stan. Vid halv fem fick jag skjuts till Maria och vi började våran tjejkväll som innebar Westlife lyssning, Glee, paj och jordgubbar! I LIKE!


Kommentarer
Postat av: Malin

Westlife ger oss många minne hehe.. kommer ihåg två små barn på ca 4 år som även hoppade nästan i sönder min CD-spelare till GES´s "En jävel på kärlek" Remember Josefine? =) Kram!!

2010-07-26 @ 22:36:12
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0