Mina söt söta kusiner!

Idag är det första tisdag på detta lovet och jag ska jobba och tjäna lite pengar tänkte jag. jag är väl egentligen inte så taggad på att jobba mellan 12-20 men det är väl bara att bita ihop och ta sig dit. Jag hoppas att där är mycket folk så tiden går fort.
När jag kommer hem så får ajg väl hjälpa min mamma o packa i med att hon åker utomlands imorgon bitti.
KUL för henne! haha

igår hade jag och robin 32 månader och vi gjorde inget speciellt, vi lämnade in min dator som tyvärr har gått sönder :( så är utan dator i typ tre veckor nu :(
Sen gjorde vi inte så mycket mer, kollade på fotboll (:

Just nu sitter jag vid matbordet med mina sötkusiner och pysslar lite! mys.
ännu en anledning till att jag inte vill till jobb!

/ Josefine


Kommentarer
Postat av: Sophia

trist det där med datorn men kul med 32 månader. vi ses när jag kommer hem. love

2010-06-15 @ 13:35:19
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0