Ett talande tonårshjärta

Det är en helt vanlig tisdag, förutom att jag slutade ovanligt tidigt. Jag tog mig tiden att åka till Clara för att äta lunch med Alex och Louise, mysigt. Jag satt och kollade på Glee och njöt av livet.
Efter programmet åkte vi hem och jag satte mig och började göra om lite på min blogg för att få in lite fler bilder. Vet inte om jag tycker att den blev för rörig, men får ha denna ett tag.

Tyvärr blev det ingen träff med Sandberg idag, men jag och mette tog oss tiden att gå en lång promenad i väntan på maten. Jag har övat lite på mitt svensk tal, skrivit lite på engelskan. Jag är nöjd med min dag.

Just nu sitter jag och funderar på tonårshjärtan. Mitt tonårshjärta mår faktiskt rätt så bra just nu. Men när jag satte mig för att kolla igenom vilka bilder jag skulle välja till bloggen, så kom så klart de bilderna fram från gamla tider. Och jag fick verkligen en känsla av saknad. Så tråkigt att man inte är så nära längre, tackvare en så dum situation. när jag bläddrade vidare så kom andra bilder upp som fick mig att tänka på sommaren, känslorna och kärleken. Så undrar jag ibland om man ska sakna det gamla, eller bara acceptera att vi inte kommer bli vänner så länge det är som de är nu. Tror att jag ska försöka att tänka på framtiden istället. Har ältat detta förlänge nu (En varm tanke till er som orkat lyssna)

Nu ska jag snart äta och sen kommer Mette igen så blir det lite packande!


4 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Sophia

saker och ting går ibland som inte som man vill men det är en del av livet att lära sig hantera det<3

2010-03-23 @ 20:17:26
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Älskar dig o dina bilder! Det blev inte för mkt i headern... det sammanfattar dig i bilder ;) Kram!

2010-03-23 @ 20:42:09
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0