Måndagen den 10 maj

Jag har haft en riktigt lugn och mysig helg.
I Fredags var jag bara hemma med familjen och min hund som inte mår super super bra. Kollade på tv och såg så ska det låta. Lördagen var det upp tidigt som jag skrev i förra inlägget, jobbade hela dagen och träffade folk som jag inte träffat på länge. På kvällen kom Robin till mig och vi såg på lite serier och så.
Söndagen blev helt perfekt, åkte med killarna till deras match, efter det var det hem om och äta. Sen bar det av till Entre. Jag, Viola, Karolina, Sofie och Louise såg the last song världens finaste film.
Krya på dig Alexandra <3

Denna veckan är rätt så kort, Idag har jag varit i skolan i 40 minuter helt onödigt. Sen åkte jag och solade medans syrran färgade håret. Ikväll blir det plugg och match.
Sen blir det ännu mer plugg i veckan. blir förhoppningsvis en filmkväll också. Sen fyller man ju 18 :D Då blir det utgång. Jag längtar.

Idag fick jag mig en tankeställare när jag var i skolan, satt och funderade på falska människor.. Funderade på det ett tag och kom fram till att det inte var värt att lägga ner tid på det. men visst blir man fundersam om hur människor tänker..

Nu ska jag ta mig i kragen och plugga lite!
Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Taaack :D<3

2010-05-10 @ 18:31:25
Postat av: Kusinen

LÄNGTAR också till lördag, ska bli skitkul!! Plugga på... kram!!

2010-05-10 @ 22:41:55
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0