All I need is you

Kanske har vi varit ovänner i månader och dagar, vi kanske har gått igenom den mörkaste tunneln och tagit oss igenom den, vi kanske älskar varandra över allt annat, vi kanske har skrattat oss igenom de svåraste tiderna eller så har vi levt för dagen och älskat att vi har varandra så nära!
Det spelar ingen roll vilken plats vi har haft i livet, vilket relation vi har till varandra eller hur länge vi kännt varandra.
Alla jag någonsin har träffat, alla som har gjort mig lycklig som en sommardag eller ledsen som en grå höst dag där regnet är dominant har gjort mig till den människa jag är idag.

Jag tycker inte om att använda ordet "hata" det är ett starkt ord, och jag vet med mig att jag har använt det. Jag skulle även vilja säga att jag är otroligt tacksam för de som fått mig att använda ordet "hata". För de fåtal människor har verkligen lärt mig hur jag inte ska vara och det är jag otroligt tacksam för.

Livet är så underbart på många plan och utan de människor jag har runt om mig, de människor som tar sig tiden som vill och som förstår så blir mitt liv så fantastiskt underbart.

Nu ska jag fortsätta i mina mysiga och tacksamma tankar till låten all i need is you!
Och lägga en enorm tacksamhet till människor som vill hjälpa till, som tar sin tid och som försöker att göra en annans liv värdigt för en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0