En ilska över något så töntligt egentligen

Hur fasen kan man förstöra en person, hur kan man göra bort sig så mycket och hur kan man såra en människa!
Jag vet att det kanske inte är som jag tänker eller det var säkert inte så allvarligt.
Men som vanligt så drar jag allt som händer till verkligheten.
Jag har precis sett Paradise hotel, där Julia blev utskickad. Julia som var tsm med Johannes som gick bakom hennes rygg.. Hur kan man göra så mot en annan människa? Ja nu menar jag inte i Paradise hotel för det programmet är väl till för att såra andra människor.
Men tänk i verkliga livet, om en tjej som är fruktansvärt kär i en kille. Vill uppleva allt med killen och vill älskar killen så länge man kan. Killen säger det samma, man går och snackar skit om tjejen till andra, kysser andra och har sex med andra tjejer hur faan kan man göra så?!?!?!

Förlåt jag är ledsen över att jag blev så upprörd över ett program.. men fyfan vad det borde vara olagligt att såra en annan person!! framförallt så tydligt..

Vet att en del människor tycker att man är lika dum som ser paradise hotel.. men nu har jag sett det och fyfan vad arg jag är!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Men programmet går ju lite ut på att man ska såra människor och backstabba sin bästa vän eller partner. Sorlig program idé och jag ser ingen logik i det. Paradise Hotel handlar om den som är starkast vinner, Och starkast är man kanske inte om man går runt och sårar folk? Jag har bestämt mig, Jag ska sluta se det hädanefter.

2010-11-05 @ 15:39:21
URL: http://www

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0