Första dagen på mitt sista höstlov.

Idag är det måndag och första dagen på lovet!
Klockan är två och det känns som att jag redan nu har fått gjort väldigt mycket.
Sov hos min älskling i natt, vaknade först vid halv sex när han stack till jobbet. Somnade om och vaknade igen vid tio. Dushade och åt frukost. Efter frukosten satte jag mig och pluggade, tänkte skriva lite på min vetenskapliga rapport. Har iaf hittat all fakta nu, som ett avbrott i pluggandet slängde jag inte en maskin tvätt. När jag kände mig färdig med plugget för idag. Tog jag och linus oss en lång promenad. Älskar Lund! efter en timme var vi tillbaka, jag har precis ätit en paj o nu ligger jag i soffan med datorn i knäet och älskar att det är lov.

Det är så skönt att ha lov när man verkligen känner att det kommer vid rätt tillfälle. Ska hinna med allt på detta lovet som jag aldrig gör annars. Detta är mitt sista höstlov, sorgligt men ändå skönt!

Nej nu ska jag bara ta det lugnt. ikväll ska jag bege mig till farmor & farfar :)
Puss


Det bästa  med dig är att jag älskar dig mer och mer för varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0