jultankar

Sitter i skolan med underbara människor. För ett tag sedan satt Louise S här tillsammans, satt och pluggade o lyssnade på julmusik. Vi planerade in en julshopping i stan och julbak innan vår julfika.
Åh jag längtar så sjukt mycket, på söndag är det första advent då ska alla julstakar upp. Vi ska göra det jul fint hemma, men allt ska inte upp dirket.
Jag älskar julen, julen är så mysig.
Tog med en adventsljusstake till Robins lägenhet igår för att det ska bli lite julmysigt där hemma också.

Planerar redan nästa helg. Min älskade mamma fyller år vilket ska firas på en restaurang. Vi ska på barndop och så ska jag jobba. Det låter redan nu som att det blir en perfekt helg.

Idag uppmanar jag alla att lyssna på julmusik och bli lite extra mysiga :)

Kommentarer
Postat av: Louise Svensson

Visst är julen såå mysig vännen. All mysig julmusikm all go mat, julshopping och stämningen är på topp <3

2010-11-29 @ 07:46:25
URL: http://louisesolstrale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0