Motiverande, betyg, skor och byxor!

Det var ett tag sedan jag skrev nu. Det har varit mycket i skolan och jag kände att jag behövde en break från bloggen.
Idag är det den 30/11 och vintern liksom året bara springer i väg och om en månad är jag på väg till åre med finfina människor.
På den senaste tiden har jag funderat mycket på vad människor betyder för mig. Vem är vem? Ska jag sätta rubrik för vem som är vem och när? Vem är där ? Vem är där inte?
Det har varit nyttigt för mig att ha de tankesättet och få lov att reflektera kring vilka strider som är värda att ta och vilka man bara ska skita i?

Det har som jag skrev innan varit nyttigt.
Sedan vi sågs sist här på bloggen så har det hänt mycket saker..
Jag har bland annat byggt mina naglar, är super nöjd. Bygger hos en tjej som är super duktig, gör det alltid som man vill ha det. Älskar det!

Jag har idag faktiskt, köpt ett par nya vinterskor. Har länge gått och tänkt på att jag ska köpa mig ett par timberland skor. Men gick in på timberland idag och fick höra att de var slut i hela världen. tack för den. Gick vidare i stan med Johanna tog en fika och funderade på vad jag ville ha. Vi gick vidare i stan och gick in på scorett. Där hittade jag dessa älskade skor från Canada snow. Åkte hem till Robin för att hämta mina kläder och bestämde med Robin och Alex att vi skulle åka till Entre för att köpa dem. De blev lite dyrare än de första jag tittade på men det gör ingenting, är jätte nöjd.



Jag har även köpt mig ett par träningsbyxor. I Måndags när jag var och tränade med Sangberg, alex och Robin så insåg jag och sandberg att vi måste nog bli mer motiverade till träningen så vi köpte oss ett par snygga träningsbyxor som verkligen är movitiverade att använda.


( Bild från sportamore.se)

Jag håller på med mitt projektarbete nu, vill få klart det till jul så ska jobba på nu. I takt med att jag ska bli klart med det så ska jag skriva klart alla våra uppdrag och få slutbetyg i en del kurser. Har precis fått två motiverande betyg, mvg i samhälle B och mvg i psykologi. I Like.

Nej nu ska jag snart gå upp och lägga mig, har sovmorgon imorgon. Älskar det.
Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så klok min älskade dotter, jag älskar dig av hela mitt hjärta

2010-11-30 @ 22:08:36
Postat av: Anonym

Du är så klok min älskade dotter, jag älskar dig av hela mitt hjärta

2010-11-30 @ 22:09:41
Postat av: cassandra

haha, sådana skor och byxor har jag med XD <3

2010-12-01 @ 14:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0