Sats magasin & vecko revyn

Just nu sitter jag i soffan, med två tidningar. Veckor revyn & Sats magasin . Vilken underbar fredag, ska läsa mina tidningar medans jag väntar på idol. Sen är det äntligen idol och efter det ska jag ta det lugnt igen.

Har varit sjuk nu sedan i onsdags och har tröttnat på det riktigt mycket. Idag har jag iaf inte haft någon feber och det uppskattas verkligen. Imorgon har jag inga planer på schemat för dagen, men på kvällen blir det förhoppningsvis slagt! gillas.

Jag har precis bestämt mig för att ta tag i min träning på riktigt denna gången. Får nog skriva på bloggen om mina träningspass så jag får lite mer motivation!

Nej nu ska jag återgå till mina tidningar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0