Johanna Sandberg & Josefine Lagesson kvääll!

Min torsdag.. den började väldigt väldigt tidigt. Det känns nästan lite olagligt att gå upp klockan 6 =/.
Men men då började min långa med braiga dag. Jag åkte till skolan för att ha mina lektioner, fick reda på att jag har samhällsprov nästa torsdag inte fullt så roligt kanske. Sen åkte jag in till stan för en fika på Eh. Och Karro? Den mackan va verkligen goood!
Sen gick jag in till stan och mötte Louise & Linus. Gick lite i stan och inhandlade saker till mamma!
Efter det tog jag och louise bussen och mötte upp sandberg vi åkte hem till oss och ikväll har vi, målat ramar, kollat på foton, satt in foton i fotoböcker, beställt turkiet bilder, lagat mat och haft en riktigt mysig kväll. Love you<3

Denna dagen har varit helt underbar och jag läängtar jätte mycket till imorgon också. Det blir utgång med tjejerna och pågarna! Ih.


Denna bild har förgyllt min dag idag <3


Kommentarer
Postat av: KARRROO

jag vet mackan e bäst!!

2010-09-03 @ 14:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0