min dag

Det känns som att det händer så mycket just nu men när jag sätter mig ner för att blogga så kan jag inte riktigt komma ihåg allt som hänt. Jag jobbar mycket med mitt projektarbete som ni kan hitta på www.dintrygghet.webb.se jag uppdaterar min blogg varje gång jag jobbar med röda korset så idag kan ni hitta ett nytt inlägg.
Idag är det måndag igen. Jag vaknade med min älskling vid min sida, alltid lika underbart. Vaknade och tog mig till skolan, egentligen var det rätt meningslöst. Hade en lektion på en halv timme bara. Sen skulle jag egentligen och träna men glömde mina nycklar hemma och mina träningsskor låg här hemma.
Så imorgon blir det träning. Var på ett möte. Sen åkte jag hem och nu sitter fantastic 4 framför tvn och väntar på att ullared ska börja!

Puss

Kommentarer
Postat av: karro

gilla gilla gilla !! :D <3

2010-09-27 @ 22:58:58
Postat av: Karin

Vad fin din projektarbetesblogg är, proffsigt! :)

2010-09-29 @ 19:01:18
URL: http://karinskriveromallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0