mitt hjärta

Denna fredagen..
Vaknade tidigt ni vet den där tiden som är olaglig att gå upp på. fixade mig och packade träningsväskan. Som tur var så körde Alex mig och syrran till skolan. I skolan hade jag två lektioner, blev tokig på webbdesignen. Var en massa koder och saker haha.
Skulle egentligen träna men det känns som att jag börjar få en stor förkyldning vilket jag inte hoppas på, men hoppade över träningen för att inte göra det värre.
Åkte till Clara och åt mat med Emma & Louise.
Åkte hem senare för att börja med min hemsida till projektet, hade daniel till hjälp som tur var. Eller ja han hjälpte mig med rätt mycket. Vilken ängel!
Sen har jag ätit pesto mackor med Emma och snart blir det Filmkväll hos johanna :)



<3


Kommentarer
Postat av: Louise

ni är mitt favoritpar!

2010-09-11 @ 17:08:38
Postat av: josefine

DU är min favoriiit <3

2010-09-11 @ 18:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0