Onsdagen den 22 september

Det är onsdag, jag har slutat tidigt och det känns som att jag aldrig har varit såhär trött. Vill bara åka hem och lägga mig. Men nej.
Jag sitter på Clara och har precis ätit lite lunch men Mette, Louise, Tobbe och Alex. Ska iväg på en utbildning på RKUF i eftermiddag. Det är väl helt okej, men är inte så taggad när jag är så trött.

Det är väl de ända planerna jag har för idag. Sen ska jag hem och lägga mig och kolla på Idol & Skåne fruar.

Just nu har jag jätte mycket tankar om vad jag ska göra i framtiden. Vad ska jag plugga? ska jag vara ledig ett år och vad ska jag göra i så fall? Hur länge ska jag läsa? var ska jag läsa? ush jobbigt.
Vill bara släppa det för en stund men det nästan omöjligt. 
Vill bli färdig utbildad men samtidigt så tror jag att jag behöver att år då jag kan få mer erfarenheter än skol livet. Jag har lite erfarenheter i med att jag har jobbat och är nu med i RKUF men jag måste känna på hur det är att inte vara beroende av en skola och sakta men säkert gå ut i vuxen livet. 
Tror att jag behöver det året för att bli riktigt mogen för att plugga och framför allt för att jag ska hitta det som passar mig bäst! 

Nej nu ska jag ta en kopp te och ta det lugnt innan jag ska ta mig till RKUF!


Jag älskar dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0