tanken som slog mig

Jag känner att jag verkligen har fått nya tag nu när skolan har börjat igen.
Jag har tagit tag i mitt liv och börjat träna, jag har tränat två gånger denna veckan och kanske hinner med en gång till. Jag har börjat skolan och börjat på mitt projektarbete, det känns så sjukt bra!
Sen har jag skitit i alla dumheter nu och tagit kontakt med vänner som jag inser att vi hade rätt roligt innan allt blev skit och visst hänt är hänt och jag står för vad jag tyckt och vad jag sagt så är det bara.
Känner att jag utvecklats rätt mycket under sommaren på den fronten.

En del vänner umgås jag mindre med och det är väl för att bara valt att gå olika vägar i livet. Men det är ändå skönt för jag vet hur kul vi har haft och vi kommer säkert ha så kul senare i livet också. Det känns skönt att kunna acceptera det läget som jag aldrig annars har accepterat.

Även idag har jag hunnit med att göra mycket, jag har varit i skolan har gjort min matte stencil, har varit och tränat och det känns riktigt skönt att jag verkligen tog mig tiden att ta mig dit trots att jag inte kände för det. Sen åkte jag till Maxi och handlade lite fruktsallad till kvällen, åkte hem till Maria och fixade inför kvällen och delade alla tankar i hela världen. Sen kom de andra och det blev en väldigt mysig kväll.

 



 Vänskap


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du & jag <3

2010-09-02 @ 09:42:54
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, jag bara råkade planera :( fy illa johanna!

Imorgon ska vi ha kul, yeah yeah yeah :D

2010-09-02 @ 19:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0