Jag älskar vädret! Vi har 21 grader på vår...

img_5564 (MMS)

Jag älskar vädret! Vi har 21 grader på vår baksida och jag ligger och solar med alexandra, louise och Mange. Skulle man våga hoppas på att det är vår på riktigt nu?  Det känns som att jag är inne i en riktigt bra period i mitt liv, har hitta människor i mitt liv som jag trivs med, jag har resor att se framemot, jag längtar tills jag ska börja med mitt körkort, har nya jobb som jag trivs på, träningen går lite sådär men ändå framåt, jag fyller snart 19 och idag är det 50 dagar till studenten! Jag är så taggad. Idag ska jag umgås med fina alexandra, träna med johanna och Mange och ha påskmiddag med finfina vänner! Detta blir en bra torsdag.  Ha en fin dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0