Jag skulle vilja döpa detta inlägg till plugg, plugg och faktiskt ännu mer plugg.

Jag har sex underbara veckor kvar i skolan..

* Matte prov

* Psykologi B arbete om stress (uppdrag)

* Rättskunskap - jämförelse och analys (uppdrag)

* Internationell ekonomi G-prov

* Internationell ekonomi  (uppdrag)

* Redovisning i psykolgi B

* Estetiskverksamhet (uppdrag)

* Information och Layout (uppdrag)

Nästan allt detta ska vara gjort inom 4 veckor.
Jag är inte jätte glad över min skola just nu, men ska försöka att göra det bästa av situationen trots att mycket av min lediga tid kommer att bestå av plugg istället för att träffa vänner, träna eller umgås med familjen.
Nu ska jag gå en promenad med Linnea, sen ska jag tillbaka till plugget.
TACK KUNSKAP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0