Lååångfredag!

Det är fredag och egentligen borde jag kanske ha lite ångest över att lovet snart är ledig. Men börjar inte förrän den 27 så det är ett par dagar kvar.
Idag hade jag inget planerat, så jag har legat ute och solat ( riktigt riktigt varmt i trädgården) med syrran. Jag har tvättat lite, pluggat lite och gått en promenad med Nemo.

Nu ikväll åkte jag och robin till maxi och handlade hotwings från Jensens böffhus, Jensens böffhus sås och lite godsaker. Blev en riktigt god middag. Nu ligger vi framför tvn, robin kollar på en film och jag drömmer mig bort genom att kolla på resor till Thailand i vinter. Vill så gärna dit.

Igår hade jag en riktig toppen dag, låg ute och solade med Alexandra, tränade med Johanna och hade lite middag här på kvällen. Johanna, Sandberg, Louise, Cassandra och Mange kom. Vi grillade och gick igenom allt mellan himmel och jord, trots att mycket fokus låg vid framtiden. Jag älskar såna kvällar. Somnade med Louise, Nemo och Robin i Louises säng vid ett.

Imorgon står det jobb på schemat, sen grillning.

Nu ska jag mysa med min pojkvän i väntan på Big brother. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0