Allt som finns i mitt huvud just nu och lite till.

Ligger i sängen nu och pluggar. Eller jag är precis färdig med världens tråkigaste läxa från internationell ekonomi. Skönt att vara färdigt. Jag borde egentligen plugga matte i med att jag har matte prov imorgon. men åh. Känner inte riktigt att jag orkar. Jag helt seg.
Visserligen fick jag somnade med min älskling igår kväll, men det har blåst som bara den i natt så jag har vaknat hela tiden. Lite störigt. Jag vaknade först vid 6 av att Robin gick till jobb. sen somnade jag om och vaknade vid 9. Vaknade då av att solen sken. helt underbart. När jag gick ut insåg jag dock att det fortfarande blåste men det kändes lite lättare tack vare solen. Vår tecken.
När jag kom till skolan hade jag ett par lektioner de gick ändå helt okej. Trots att jag är rätt trött på hur en del människor beter sig i skolan. Är trött på att människor tror att skolan är ett dagis. Gymnasiet är något man väljer SJÄLV att gå på. Om man nu har valt att gå där så kan man väl göra sitt bästa? eller iaf uppföra sig som människor.
Det börjas spekulera lite inför studenten. Imorgon ska vi ha vårt flakmöte, får se hur många som ska åka med på vårt flak. Får hoppas att det blir ett eget samhällsflak så det inte blir några sura miner. Det känns ändå skönt att tänka på studenten. Men jag har nog inte insett hur mycket som ska göras innan vi är där. Delar av min hjärna har fortfarande lov och det är inte bra. Måste börja väcka den tror jag. hmm. Vet inte riktigt hur bara.

Jag har börjat komma i gång med min träning på riktigt vilket jag älskar. Förra veckan tränade jag tre gånger. Det räcker för mig, tre gånger i veckan har jag tid till och jag hinner inte tröttna. Nu är vi riktigt många som tränar tillsammans också vilket gör det riktigt roligt. Ska bara tagga syrran lite också så hon kan vara med oss.
Jag kan verkligen rekommendera Zumba. Jag är inte en människa som tycker om att skaka rumpa eller ja jag kan inte göra det. haha. men när man är på zumban så får man verkligen chansen att ha roligt, dansa till bra musik och träna samtidigt. NI MÅSTE PROVA!

Som sagt jag ligger här i sängen och önskar att jag hade lite ork så jag kan ta tag i allt. men mina tankar är någon helt annanstans. De är i Antons stuga där vi ska spendera nästa helg, de är i att två fina vänner fyller år nästa vecka, de är i Grekland på samos där jag spenderar en vecka i maj, de är på mötet med Rädda barnen som jag och anton ska på imorgon och de är hos frisören där jag ska klippa min lugg imorgon. Bra där!
Jag har mycket att se framemot och det älskar jag, tiden går lite fortare då.

Nej om en timme börjar Sofias änglar och då ska jag vara färdigt, dags att bocka av från min att göra lista.


Imorgon ska jag fixa lugg igen. Idag bjuder jag på en fin bild med
min finasaknadevän!

Kommentarer
Postat av: Maria

jag saknar dig så himla mycket just nu <3 vill bara sitta med dig och prata och skratta och göra upp planer för livet och framtiden. jag kan inte beskriva hur glad jag blev över ditt sms som jag fick imorse. det värmer mitt hjärta något att otroligt att ha en vän som dig <3

2011-02-08 @ 20:28:25
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0