I will try to fix you

Idag känns det som att världen kämpar emot vad jag vill och önskar. Det känns som att fjärillarna i magen har fått horn och en trekantig svans. Och egentligen vet jag inte varför.
Vaknade halv elva idag, har fått sova bredvid mitt hjärta idag. Låg kvar i sängen och hörde att alex gick till jobb. Tog upp min älskade bok som är skriven av Sophie kinsella. Låg i sängen i en och en halv timme och läste klart boken. Kan verkligen rekomendera hennes böcker. Hon får en att inse att man inte är ensam, man känner igen sig i hennes böcker och man delar både skratt och tårar med henne.
När boken för färdig läst och jag insett att min mobil inte gått att smsa här hemma ifrån gick jag ut i köket satte igång min spel lista med Lars winnerbäck och Melissa horn. Så många timmar de har berättat för mig hur man kan leva sitt liv, så mycket jag har lärt mig av bara ett par låtar. När listan var igång och högtalarna uppskruvade till max satte jag igång med disken. Diskade allt.
När disken var färdig och jag blivit lite klokare för denna gången med Lars och Melissa insåg jag att jag inte vill träna idag. Jag satte i gång Marias spellista detta är allt jag någonsin har velat säga dig. Även den rekomenderar jag. Sitter nu vid köksbordet och myser till musiken. Har precis kommit fram till att det inte är värt att åka till gymmet om jag inte alls är taggad för att träna. Träning har jag tid för senare i veckan.
Om 45 minuter slutar alex och jag ska ta mig ner till hans jobb så att vi kan gå en runda i stan. Robin slutar kl 16.00 så har jag tur så hinner jag kanske pussa på han lite innan jag ger mig av till Jelena.

"Det skulle bli för tomt om ingen fanns där som värmde mig i natten"

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är fin!

2011-01-17 @ 15:13:25
Postat av: Maria

ååååh! jag blir alldeles rörd! <3 jag hoppas min spellista värmer dig lite i vintermörkret tills vi kan prata imorgon bästa du!

2011-01-17 @ 17:14:06
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: Louise Svensson

Åh fick just en känsla av härliga Turkiet när dem sjöng för oss, de var så mysigt vännen <3

2011-01-20 @ 09:54:44
URL: http://louisesolstrale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0