Jag har förhoppningsvis precis lärt mig at...

Jag har förhoppningsvis precis lärt mig att blogga via mobilen. Sitter i skolan nu med tjejerna. Det underbara med vår skola är att vi har såå mycket håltimmar. Började en ny kurs imorgon, internationell ekonomi. Det känns verkligen som att det kommer att vara en riktigt tråkig kurs. Det första vi ska börja med är ekonomins historia. Ush. Förmiddagen blev bättre iaf, vi sitter och kollar resor med tjejerna. Vi funderar på att åka innan studenten så vi får lite färg. Hoppas på att det blir av. Men först blir det körkort. Ska försöka komma igång med det nu så jag kan bli färdig. Nu har vi snart matte sen slutar vi :) pussa


Kommentarer
Postat av: Jelena

OM vi ska åka :D

2011-01-26 @ 17:56:37
Postat av: Malin

Internationell ekonomi.. då kan du fråga din Stora kusin...(Maria) =)

2011-01-26 @ 19:28:22
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0