Jag längtar till solens värme.

Nu sitter jag här igen vid Robins matbord. Ögonlocken är fruktansvärt tunga och taggandet till zumban ligger i bakhuvudet. Egentligen borde jag gå och lägga mig och sova en timme. Men jag har bestämt mig för att jag ska prova att bara sova 8 timmar per dag. Med en del undantag.
Anledningen till att jag har bestämt mig för det är att jag alltid är trött. Jag antar att det är för att jag ena natten sover 12 timmar, andra natten sover jag 6 timmar osv. Så jag har en oregelbunden sömn och det ska jag ta tag i nu. Har bott hemma hos min pojke och alex i snart en vecka. Super mysigt.
Ikväll ska jag hem och mysa med familjen ikväll innan pappa åker till jobb. Ska även sova i min egen säng.
borta bra men hemma bäst.
Helgen ska bli underbart lugn som det ser ut nu. Dock så börjar min helg på lördag efter klockan fem då jag jobbar imorgon.

Veckan har gått rätt så fort, har inte gjort speciellt mycket. om ett par veckor ska jag läsa detta inlägg igen där jag nästan ber om att få en läxa. haha.  Är så van vid att alltid ha något skolarbete att göra. men i nu i nästan en månad har jag inte någonting.

När jag tänker efter så har jag haft en chans att leva mitt liv utan skolan ett tag.
På tisdag börjar det nya schemat, då ska vi köra igång med studentutskottet efter lovet vi ska starta nya kurser, jag ska starta upp min mina tjejgrupp med två fina vänner och slagt blir ett lördagsnöje.

Nej nu ska jag lyssna på Petters låt Längesen underbart bra!

Trevlig helg.


Jag vill utomlands

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0