Lördag kväll.. Egentligen borde jag kansk...

Lördag kväll.. Egentligen borde jag kanske ha på mig klackarna, stå i badrummet och sminka mig men nej det är inte den kvällen idag. Har jobbat hela dagen och även om jag har haft en bra dag på jobb så är jag helt slut i huvudet och fruktansvärt trött. Så vad är bättre en kväll som denna än att se A walk to remember med fin fina kompisar. Älskar det. Bordet är laddat med massor av gottis och klumpen i magen kanske börjar bli mindre eller?.. Nej nu är teet färdig lagt och filmen sätts igång. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Jelena

Helgen har varit perfekt med dig och de andra! riktigt mysigt och kul :D nästa helg ska vi dock slå klackarna i taket tycker jag?!



Det löser sig, det vet du nog innerst inne om.

Du är såååååååååå BRA! <3

2011-01-29 @ 23:44:58
Postat av: Anonym

2011-01-30 @ 11:52:18
Postat av: Louise Svensson

Kvällen kunde knappast bli bättre. Alltid mysigt och kul att umgås med dig vännen. Vi behöver både paushelger och slå klackarna i taket helger :)

2011-01-30 @ 20:05:48
URL: http://louisesolstrale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0