Sitter på sats nu och undrar om man kan ha...

Sitter på sats nu och undrar om man kan ha en bättre start på veckan än vad jag har haft idag. Vaknade bredvid min älskling, låg kvar i sängen när han hade gått till jobb. Somnade till och sov till nio. Gick upp och duschade tog på mig och åt frukost. Lyssnade på min favorit musik på vägen till skolan. När jag väl kom till skolan så insåg jag att det inte blev något möte. Så jag ringde chrillis och frågade om han ville träna. Och nu sitter jag här i omklädningsrummet efter ett pass body balance. Underbart. Ska snart möta upp syrran som ska vara med på tjejgruppen idag. Vi ska se filmen a Walk to remember och fortsätta på mystemat som min måndag har. Nu ska jag äta min macka innan jag beger mig ut i kylan igen. Kommer lite bilder från helgen ikväll. Hoppas ni har en bra dag fina läsare. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0