Vilken helg

Vilken underbar helg jag har haft. Nu är det söndag kväll och jag sitter i soffan hemma hos Robin är trött som fasen.
I fredags var första dagen denna veckan som jag hade en riktigt lektion. Hade webbdesign, kanske inte den roligaste kursen men men. Efter skolan (kl 10.00) stack Karolina, alexandra o jag tilll Grafitti och käkade. gott. Klockan 12 skulle jag och Alexandra till Gymnasiemässan.
Åkte hem och la mig och sov. Vaknade till Lars winnerbäck, fixade mig åt med farmor o farfar och begav mig till ICE med Louise o Julia.
där mötte vi upp andra underbaringar och förfestade innan vi begav oss till KB för att se Daniel Adams Ray.
konserten var kanske inte den bästa jag har varit på tyvärr.
I igår jobbade jag och på kvällen åkte vi hem till Chrillis på förfest och sedan vidare till Slagt.

Åh riktigt nöjd med min helg och även med att jag är ledig måndag och tisdag.

Puss

Sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0