Antagning

Sitter i soffan och funderar på att om två eller tre dagar så får jag och alla andra studenter reda på vår framtid. Det känns lite som när jag väntade på mitt gymnasie besked, konstigt med tanke på att det var tre år sedan och på dessa tre åren har det hänt rätt så mycket. Jag har bland annat ångrat mitt högskole val typ 93 gånger, från jurist, socionom till lärare. Har hittat ett par vänner som kommer vara vänner för evigt, jag har börjat träna, jag har flyttat hemifrån, jag har skapat kontakter, jag har jobbat ett par år på kniv och gaffel och nu fått ett jobb på en glassbar som jag trivs väldigt bra på. Allt är så bra känns det som. Försöker också få en bild på hur framtiden kommer att se ut, galet!! Iaf nu ska jag ta mig upp ur soffan och laga lite mat innan jag ska bege mig till jobb. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0