Dag 7 - min bästa vän

Nu är jag hemma i vår fina lägenhet igen efter att ha spenderat en mysig och rolig helg hos mamma och pappa!
I fredags så jobbade jag fram till klockan sju. Sen åkte jag hem och beställde pizza med robin sen kom lite folk så hade vi en härlig förfest, sen stack vi vidare till skeppsbron!! och hade riktigt roligt. I lördags jobbade jag, skulle egentligen iväg men efter omständigheterna blev det en lugn kväll med alexandra och idag har jag jobbat och nu sitter jag här framför datorn nu duschad och njuter av att jag är ledig två dagar.
Dag 7 handlar om min bästa vän. Egentligen så tycker jag inte om att sätta någon speciell titel på mina vänner. Det känns som att alla är bästa vänner för man delar så olika saker med olika personer. Iaf, jag och Sandberg har alltid kallat oss för bästa vänner. Därför så tänker jag skriva detta inlägg om henne.
Hur träffades vi?
Jag kommer faktiskt inte ihåg exakt dag och år men det var i alla fall när jag började spela i klagshamns IF. Vi pratade inte så mycket i början utan det var mer om vi var i samma lag på träningen eller så. Sen så kommer jag ihåg att vi hade lagfest en dag, och då var sandberg och jag där samtidigt. men jag satt med Annica o Alexandra, Louise medans hon satt med de människorna som jag kanske egentligen inte gillade super mycket.
Sen så blev det sommar och under en sommarträning så tror jag att vi bestämde att vi skulle ses en dag, och det gjorde vi. Sen så var vi där. i Norge tillsammans, sandefjord och hade världens roligaste semester! 7 timmars resa, skratt och sjuka händelser. Sen ett par månader senare så satt vi på ett flyg tillsammans och denna gången skullle jag och sandberg, Louise tll Turkiet. Kusadasi.
Och ytterligare ett par månader senare så satt vi på ett tåg i 14 timmar, denna gången var vi på väg till Åre med massa andra.
Och hur det blev att vi kallar varandra för bästa vänner vet jag inte heller, haha!
Vi bara gör det och det känns bra. Vi pratar varje dag, ses så oofta vi kan och veta allt om varandra!!
Just nu har vi en sak att se fram emot tillsammans och det är MELISSA HORN som vi ska se i Malmö i november. Sjukt!
För er som inte känner sandberg så är hon alltid glad, och när hon inte är glad så vet man direkt att något är fel, hon blir starkare och starkare för varje dag som går, hon är sjukt snäll då hon alltid vill andras bästa, ibland är hon för snäll mot sig själv och tillåter att människor gör fel mot henne men som jag skrev så blir hon starkare och starkare för varje dag som går så dagen efter så ångrar hon att hon var så snäll mot sig själv, hon är världs bäst på fotboll och världens bästa vän!!
här kommer bilder på oss!
Johanna Sandberg + Josefine Lagesson!!
Jag har så mycket fina vänner i min omgivning som jag älskar över allt annat och som lär mig både hur jag ska vara och inte vara. Minnen med vänner som jag aldrig kommer att glömma!! Här kommer lite bilder från fina minnen.

Här är bara några av mina fina minnen med älskade vänner!!

<3

Kommentarer
Postat av: Sandberg

Åh vad jag tycker om dig! Du är den finaste jag har! <3

Massor med kärlek till dig, bästa vän!

2011-07-03 @ 23:48:59
Postat av: Sofia

Hahaha där var man med ja! Att du alltid ska ha den bilden :P hahaha

2011-07-04 @ 09:44:33
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: e

<3

2011-07-04 @ 14:34:46
Postat av: Louise

åhh så söt du är vännen :) Du finns alltid i mitt hjärta <3

2011-07-04 @ 23:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0