Denna bild får representera min helg. Jag ...

img_5063 (MMS)

Denna bild får representera min helg. Jag har nog mest tagit det lugnt i helgen, i fredags tränade jag sen hade vi lite tjejkväll här hemma med tacos och mys. Somnade med Robin denna underbara fredag. Igår ringde klockan 07.00 det var dags för jobb, jag har väldigt roligt på jobb. Jobbade med Jocke och så kom det en ny tjej, härligt! Idag har det varit en söndagssegdag. Har fått gjort en del. Nu är det Big brother och på bilden ovan kan ni se vår söndagsmat. En blandning av allt som tillhör sommaren ungefär. Imorgon fyller pappa år!! Och på tisdag är det min älsklings tur <3


Kommentarer
Postat av: Kusinen

Och på Onsdag är det kusinens tur =)

2011-03-28 @ 10:42:27
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0