Grattis Mamma & Pappa. 20 år <3

Jag har en riktig sommar känsla idag. Inte för att det är särskillt varmt eller för att solen skinner mycket. Fick bara den känslan av att man vaknar tidigt på morgonen, ligger och pratar lite i sängen. Går och tar på sig bikini och är redo för att gå ner och äta frukost. Går ner i hotellets restaurang och äter frukost. Det är fortfarande lite svalt i skuggan, men värmen är lagom varm i solen. Går ut och lägger sig på stranden och är redo för en hel dag av skratt, bad och bara slapp. Inga måsten, inga krav bara sol. Den verkligheten känns långt i från när jag nu tänker skriva att det är 80 dagar kvar tills vi sitter på flygplanet. Men det är inte så långt har jag inbilliat mig. Det börjar förhoppningsvis bli vår ute nu och då går tiden fort.

Idag är det iaf ingen vanlig dag, idag har mina fina föräldrar varit gifta i 20 år. 20 år är en lång tid och jag är så glad för deras skull. Ni är värda att ha världens bästa dag tillsammans. Ikväll ska vi äta middag med farmor och farfar. underbart mysigt. Jag älskar er mamma och pappa!

Jag är hemma från skolan idag också för bli helt frisk. Vaknade vid 9 idag, har precis ätit frukost med alex. Sitter här vi datorn med mitt te nu och önskar att min förkyldning snart går bort. Jag har nästan ingenting på schemat idag. Jag ska gå en promenad med alex, ska inom apoteket. Sen ska jag hem och göra min internationell ekonomi läxa som ska vara inne imorgon. Ska läsa i rättskunskapsboken också. om jag hinner. Sen ska jag inte göra mer. Eller jo jag ska njuta av att jag har lagt in underbara spellistor på min iphone. Jag är redo för vår nu.


En bild från när vi var i Turkiet vid denna tiden förra året!

Kommentarer
Postat av: Malin

Glömmer aldrig den dagen för 20-år sen då jag skulle bröllop för första gången, 9 år gammal hihi... tiden går fort.

Hoppas ni får trevligt i kväll o hälsa!

kram!

2011-03-09 @ 11:48:51
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0