Min älskling 21 år! <3


Igår har jag en super mysig dag med min älskling





Jelena var fotografen som tog bilderna, så det blev även en bild på oss.

Det var en händelserik och mysig dag, han fick 4 brev av mig. Ett på morgonen, ett som han skulle öppna på jobb, ett när han kom hem och ett på kvällen. I breven stod det ledtrådar till vad vi skulle hitta på. När han kom hem fick han ett brev och en bild på oss, i brevet stod det att han skulle komma ner till västra hamnen. Väl nere så tog vi bilderna. Efter det åkte vi till maxi och handlade ost och kex till vår ostbricka. Sen lämnade vi av Jelena och åkte vidare till vår favorit restaurang, V.E.S.P.A handlade med oss maten hem. Åkte hem och åt, blev super mätta. Slängde oss i sängen och såg it´s complicated. En väldigt bra film. Sen gick vi upp åt ostbricka och avslutade kvällen med alex framför Big Brohter. Världens mysigaste dag!
Älskar dig Robin <3

Kommentarer
Postat av: fisen

Låter som en lyckad dag :) Fina bilder! thihi! Saknar dig :)

2011-03-30 @ 13:14:17
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0