Nu är det söndag kväll igen. Det känns som...

img_5694 (MMS)

Nu är det söndag kväll igen. Det känns som att tiden går väldigt fort men det är skönt för snart är förhoppningsvis våren här på riktigt. Denna helgen har varit bra trots att jag inte har mått helt hundra. Fick tillbaka min förkylning i fredags. Ingen höjdare. Så på kvällen när vi var hemma hos Jelena så mådde jag inte jätte bra. Med vi hade en mysig kväll, som jag skrev tidigare så lagade vi mat och kollade på Big brother. På lördagen mådde jag något bättre så jag åkte till jobb och mådde bra hela dagen. Tiden på jobb gick fort så efter bara ett par timmar så var jobbdagen över. Robin hämtade mig på jobb, vi åkte hem till mig. Hann prata lite med syrran och Alexandra innan jag var tvungen att fixa mig inför kvällen. Åkte inom Max på vägen till Robin.  Vid åtta åkte vi hem till Martin och Linda. Hade en riktigt bra kväll, träffade super trevliga människor och allt. Vid halv tolv när de andra stack till Slagt åkte vi hem till mig. Träffade anton och alexandra en stund och sen väntade sängen. Vi var såå trötta. Idag har vi sovit länge, jag har bakat. Träffat saknade Annica och nu ligger jag i soffan hemma hos Robin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0