skolan lider mot sitt slut

Skolan börjar verkligen gå mot sitt slut nu på riktigt.
För ett par veckor sedan skrev jag ett inlägg om hur mycket vi har kvar att göra innan skolan slut och nu kan jag strycka det mesta från listan och jag kan till och med räkna vad vi har kvar att göra på en hand.
Matteprov (det sista någonsin), redovisning i information & layout och så ska vi skriva en dom som ska skickas in. Åh jag älskar verkligen att sommaren snart är här på riktigt. Nu börjar jag ta det lugnt och fokuserar allt mer på ledighet, underbar känsla.
Jag har tagit tag i träningen lite nu i veckan. Igår var jag ute och sprang i 40 min super skönt och idag har jag varit på tränings dans med Åsa och Johanna. Riktigt roligt.
Får se om det blir någon träning imorgon. Imorgon är jag ledig och det står städning på schemat, jag ska ta tag i mitt rum och städa ovan våningen. På eftermiddagen ska jag till ikea med anton och louise och helgen ska inledas hos Johanna. Längtar.
9 dagar till Grekland.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0