Varma tröjor, en kopp te och en underbar människa.

Idag fick vi äntligen lägga lite syn punkter på alla våra håltimmar. Nu känns det som att vi har så många håltimmar att på de håltimmar som vi har i slutet av veckan, så bara sitter man av tiden. Det är så drygt för man blir så sjukt trött och får ont i huvudet av det. Hoppas det blir bättre. men såklart ska vi ha någon dag med ettorna på Fredag så vi börjar halv nio =/

Idag har jag träffat Maria, vi toh en lång lång fika på Eh, så mysigt! Sen gick vi på jakt efter kalender till mig först jag tog ju så klart hundra år på mig att hitta en som passar mig, hoppas nu att denna passar mig bra! Sen så kom Maria fram till att hon nog också behövde en kalender. Det blev en svart med VÄRLDSKARTA! toppen. Tack för en super mysig eftermiddag.

Nu när jag har kommit hem har jag ätit min pizza och är mätt och belåten. Ska fixa lite med min kalender så den blir mer personlig, hänga upp min tvätt och sen läsa min bok!
Imorgon blir det förhoppningsvis att träffa Tamara, träna och sen kommer förhoppningsvis min älskling förbi.

Kände verkligen när jag gick till bussen idag att hösten är på väg. På ett sätt är det hemskt för det är så mycket kul som händer på sommaren, och man kan ta på sig shorts bara skönt. Men nu är det höst och det är dags att börja tänka positivt. jag längtar faktiskt efter tjocka tröjor med krage, en varm kopp te, tända ljus och en härlig männiksa att sitta att prata med. Men det blir lite mer sommar för mig och älskling. Oj vad jag tjatar om det, förlåt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv hjärtat, var verkligen en underbar eftermiddag :) Och jag kommer ha STOR användning för min världskarta, så det så! ;)

2009-08-26 @ 21:31:21
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: Jessica

...å här börjar träden gulna...redan!!! Fast det är ju som vanligt då...

Hoppas allt är bra!

Kram J

2009-08-26 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0