Dagen innan den lilla dagen..

Jag kan inte tänka mig att imorgon är det lilljulafton. det ska bli så mysigt.
Älskar att ge bort paket speciellt när man vet att de har önskat sig det. mys.

Idag har jag jobbat sista gången innan jul hade inte så mycket att göra så det var bara roligt. Efter jobb gick jag in till stan och träffade Sandberg och vi shoppade en massa julklappar och lite till oss själva. Och skrattade som ingen annan. Jag kan varmt rekommendera H&Ms rea. Jag köpte min klänning igen som jag lämnade tillbaka för 2 veckor sedan, denna gången på halva priset och så hittade jag en tröja till min älskade och en jeans kjol till mig. 

Imorgon blir det att åka in till stan igen för att shoppa lite julklappar med R och D. Vilket jag verkligen längtar efter och på kvällen blir det lite julfirande. 

Nu ska jag sova. 
Hoppas ni får en riktigt God jul och ett gott nytt år. 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0