en efterlängtad helg.

Sitter nu i soffan framför idol och njuter över att det äntligen är Fredag. Denna veckan har gått så fort. Har tyvärr inte haft tid att skriva. I måndags var det träning och mathias som stod på schemat. Tisdag träffade jag äntligen Maria som var hemkommen från London, mys. I Onsdags var jag, pappa och louise och lyssnade på en bilskolelärare som hade en handledarkurs för oss, skoj eller hur pappa? :)
Torsdag var det igår och den njöt jag av hemma hos Robin.

Nu är det äntligen Fredag. Nu ska jag stänga av alla känslor. alla människor som sviker och sårar. och bara njuta av att det är helg.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är bra. <3

2009-12-05 @ 00:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0