En tid att fundera.

En söndag. en härlig söndag.

Sitter och funderar idag igen idag tänker jag på hur härlig denna dag varit. Vaknade med min älskling vid min sida, sedan åkte familjen och köpte skor och mat.
Funderar på en tjej som står mig nära som kämpar mot tårarna som hela tiden vill fram när påminnelsen om lycka framstår.
Funderar på hur otroligt rokigt jag och världens finaste har haft det idag. Hur roligt vi hade och att vi alltid lyckas skratta att vi skapat minnen efter minnen utan att tänka på det och att vi har genomlidt en hemsk låt idag.
Tack för idag, <3

Tänk att det äntligen är jullov, tänk att jag och L lyckades välkommna vårt jullov med öppen famn bara genom att prata med varandra i timmar.

Funderar på skolan..
Nej inte just nu.

Veckan +
Mitt matteprov
SNÖN
julhandel
jobbet
fina vänner
kusinen
Min pojkvän
Min söndag

Veckans -
varför tänker inte alla likdant?


Kommentarer
Postat av: Linnéa

tänk vad tråkigt det vore om alla tänkte likadant, en sådan värld vill vi ju inte ha!

2009-12-20 @ 23:37:39
URL: http://linnneadensnea.blogg.se/
Postat av: nkb

mkt poditivt tänkande bra jobbat

2009-12-21 @ 23:33:47
Postat av: Malin

Kram på dig kusinen...Ha en underbar jul så får vi ses snart...saknar dig!

2009-12-22 @ 23:47:07
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0