Från världen till musikens spännande värld." jag gömde mig i min fantasi"

Satt på bussen till jobb i imorse med min ipod i öronen och så var det som att all tid stannade. Det var som att jag kom till en helt annan värld. Jag glömde verkligen allt runt omkring mig. Det var så magiskt. Satt och lyssnade på texterna som får mig att tänka på vilka människor som finns runt omkring mig.
Låtar som påminner mig om tankar och känslor som speglar sig på den jag är idag.
Jag gömde mig i fantasin.

Läste precis en väns blogg, som precis kommit hem efter att ha firat en vit jul. Det lät så skönt att åka iväg och samla sina tankar ett tag. Det hade jag behövt. Men då slog tanken mig om bussresan imorse. Det där magiska med musik fick verkligen mig att stanna till och se livet från en annan synvinkel.

Det är så fantastiskt att det är lov. Den tiden då jag kan göra precis vad som känner för att göra. det gillar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0