Måndagen den 26 månader.

Dagens + :
Idag är det vår dag och det är alltid mysigt.
Extra mysigt när man kan drömma sig in i vår värld
och njuta av våra fina minnen tillsammans.

Det är måndag och det innebär att det snart är jullov.

Jag har fått pluggat en del, ställer mig frågan varför?
men har kommit fram till att om jag pluggar mycket nu så
slipper jag pluggar på lovet, mycket bra!

Jag har träffat människor som gör mig glad.

Jag har sov morgon imorgon.

Dagens - :
Planerade i förtid

Smällar man måste ta tyvärr.

Omständigheter om nyår.

Ryktet om omprov i matte för att någon I*IOT hade fuskat.

Mobilen, dagens största minus.


Kommentarer
Postat av: Sophia

omständigheter om nyår? det gillar vi inte! same shit here for me! vad är det med mobben din? =/ ses! <3

2009-12-15 @ 15:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0