när hjärnan bara måste sorteras.

Ligger och tänker på saker och ting som finns i mitt huvud just nu.

En fin vän till mig kom hem från London förra Söndagen, vi träffades på Tisdagen och nu är hon i Thailand. Hoppas att du har det bra, tänker på dig.
En annan vän som är väldigt saknad och behövd har jag varit dålig på att träffa när jag behöver dig.
En annan vän som stod mig väldigt nära har jag kommit en bit ifrån, men är påväg tillbaka.
Tänker på vänner som inte är vänner längre. På misstagen och på hur roligt jag och en nära tjejkompis kommer ha till sommaren.
Tänker på nyår som kommer firas med nära och kära.

Funderar på skolan..
funderar på proven som står mig väldigt nära just nu.
tänker på matteboken som varit en hård sten bredvid mig i sängen i ett par veckor.
tänker på att skolavslutningen är nära och att halva tvåan snart gått.
funderar över vad som komma skall..

Funderar på allt annat.
Hur kan en del saker bli fel när de kan vara rätt en annan dag?
funderar på att julen snart knackar på dörren och att jag snart är klar med alla julklappar.
Tänker på att jag snart ska ha en jätte mysig jul med mina nära och kära.

tänker på att en bra kille tog körkort idag, Grattis!
Funderar på att hitta tillbaka till glädjen.

Kommentarer
Postat av: mamma

älskling vilken god idee`att hitta glädjen igen älskar dig

2009-12-09 @ 20:55:23
Postat av: Alexandra

Just nu sitter jag och funderar på vilken bra vän du är och hur lyckligt lottat jag är som får va din vän :)<3

2009-12-09 @ 22:19:01
Postat av: sandberg

Du skriver helt underbart!

älskar att läsa din blogg.

<3

2009-12-10 @ 17:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0