Tisdag men det känns som onsdag.

Idag är det tisdag trots att det har kännt som onsdag hela dagen.
Min dag idag har varit väldigt bra. Den började med att jag fick en sovmorgon. Sen åkte jag till Claras och lunchade med en jätte bra vän. väldigt mysigt.

Sen åkte jag till skolan och hade möte om våra stundentmössor, då tänker ni redan? Jaa jag med. men det var rätt roligt att sitta oh lyssna på honom känna på materialen och ta del av studentdagen i förtid.

Efter mötet hade jag håltimme så jag och en del av min dansgrupp övade dansen + några som satt och kollade på. Efter det var det dags för matte redovsning det gick väl helt okej.

Efter skolan stack jag in till stan med söta vänner.

Nu är det bara3 dagar kvar till skolan slutar och det är jullov.

Nu ska jag plugga lite,

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

JAAAAAAA, Ja, ja, ja och ytterligare ja!:D jag ÄLSKAR att vi e tillbaka!

2009-12-16 @ 22:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0